Uşaq öz hiss və düşüncələrini paylaşmaqda azaddır. Bu, valideyninkindən fərqli ola bilər.
Uşağın təbii öyrənmə prosesinin tərkib hissəsi kimi səhvlər normal qarşılanır və bağışlanılır.
Uşağa fərd kimi yanaşılır və o, ailə qaydalarının formalaşdırılmasında iştirak etməyə həvəsləndirilir.
Valideynlər intizamlıdırlar. Nə etmək lazım olduğunu söyləyir, dediklərini icra edirlər.
Ailə mühiti təbii, kreativ və əyləncəlidir.
Valideynliyə dost çevrənizin genişləndirilməsi kimi yanaşın.
Valideyn uşağın inkişafına və sərbəstliyinə maraq göstərir. Bacarıq qurma səyləri və emosional yaxınlıq vasitəsilə uşaqda mənlik anlayışının yaranmasına çalışır.
Valideyn uşağın bütün ətraf mühit ehtiyaclarının (məs. geyim, qida, interyer seçimi) qarşılanmasında maraqlıdır. O, uşağa düzgün sanitar və stomatoloji qulluğu öyrədir, xəstəliyə cəld reaksiya verir.
Valideynin prioritetləri balanslıdır, uşağı ilə kifayət qədər vaxt keçirir (xüsusilə körpə uşaq ilə). Birgə fəaliyyət zamanı qarşılıqlı əlaqə pozitivdir. Uşağa nəzarət davamlı şəkildə mehriban formada həyata keçirilir və onun uzun müddət tək qalmasına yol verilmir.
Valideyn uşağa özünüdərk və özgüvən hissini aşılamaq üçün ona tapşırıqları müstəqil yerinə yetirməsinə icazə verir. Valideyn uşaqda qəzəb və inadkarlığın normal şəkildə təkrarlanmasına imkan verir.
Valideynin uşağa normal reaksiyası sevgi və qayğıdan ibarətdir. O, uşağı düzgün formada sakitləşdirməyi bacarır. Qəzəb və kədər müvəqqətidir. Sevgi isə nifrət və məyusluqdan üstündür. Evdə tez-tez qarşılıqlı gülüş və şən ab-hava mövcuddur.
İntizam sevgi, məntiq, davamlılıq və ədalət ilə balanslaşdırılıb. Valideyn uşağın öhdəlik, iftixar və özünəhörmət anlayışlarını öyrənməsinə kömək edir. Qarşılıqlı hörmət hələ də qüvvədədir.
Valideyn uşağının zehni, mənəvi və sosial inkişafını təmin etmək üçün məktəb toplantılarına qoşulur, ev tapşırıqlarının həllində ona kömək edir, dini imkanlar irəli sürür, həmyaşıdları və ailənin digər üzvləri ilə sağlam münasibət qurmağını dəstəkləyir və ehtiyac olduqda hər zaman yanında olur.
Uşaq öz hiss və düşüncələrini paylaşmaqda azaddır. Bu, valideyninkindən fərqli ola bilər.
Uşağın təbii öyrənmə prosesinin tərkib hissəsi kimi səhvlər normal qarşılanır və bağışlanılır.
Uşağa fərd kimi yanaşılır və o, ailə qaydalarının formalaşdırılmasında iştirak etməyə həvəsləndirilir.
Valideynlər intizamlıdırlar. Nə etmək lazım olduğunu söyləyir, dediklərini icra edirlər.
Ailə mühiti təbii, kreativ və əyləncəlidir.
Valideynliyə dost çevrənizin genişləndirilməsi kimi yanaşın.
Valideyn uşağın inkişafına və sərbəstliyinə maraq göstərir. Bacarıq qurma səyləri və emosional yaxınlıq vasitəsilə uşaqda mənlik anlayışının yaranmasına çalışır.
Valideyn uşağın bütün ətraf mühit ehtiyaclarının (məs. geyim, qida, interyer seçimi) qarşılanmasında maraqlıdır. O, uşağa düzgün sanitar və stomatoloji qulluğu öyrədir, xəstəliyə cəld reaksiya verir.
Valideynin prioritetləri balanslıdır, uşağı ilə kifayət qədər vaxt keçirir (xüsusilə körpə uşaq ilə). Birgə fəaliyyət zamanı qarşılıqlı əlaqə pozitivdir. Uşağa nəzarət davamlı şəkildə mehriban formada həyata keçirilir və onun uzun müddət tək qalmasına yol verilmir.
Valideyn uşağa özünüdərk və özgüvən hissini aşılamaq üçün ona tapşırıqları müstəqil yerinə yetirməsinə icazə verir. Valideyn uşaqda qəzəb və inadkarlığın normal şəkildə təkrarlanmasına imkan verir.
Valideynin uşağa normal reaksiyası sevgi və qayğıdan ibarətdir. O, uşağı düzgün formada sakitləşdirməyi bacarır. Qəzəb və kədər müvəqqətidir. Sevgi isə nifrət və məyusluqdan üstündür. Evdə tez-tez qarşılıqlı gülüş və şən ab-hava mövcuddur.
İntizam sevgi, məntiq, davamlılıq və ədalət ilə balanslaşdırılıb. Valideyn uşağın öhdəlik, iftixar və özünəhörmət anlayışlarını öyrənməsinə kömək edir. Qarşılıqlı hörmət hələ də qüvvədədir.
Valideyn uşağının zehni, mənəvi və sosial inkişafını təmin etmək üçün məktəb toplantılarına qoşulur, ev tapşırıqlarının həllində ona kömək edir, dini imkanlar irəli sürür, həmyaşıdları və ailənin digər üzvləri ilə sağlam münasibət qurmağını dəstəkləyir və ehtiyac olduqda hər zaman yanında olur.