Faq’s

Tez-tez verilən suallar

Bu səhifədə tez-tez verilən suallar və onlara aid cavablar taba bilərsiniz.

  • Q. Yeniyetməlik yaşında olan övladım ilə necə doğru ünsiyyət qurmaq olar?

    Cavab: Yeniyetməlik dövrü insan həyatının mərhələləri arasında həm fiziki, həm hormonal, həm zehni tərəfdən fərqliliyə məruz qalan dövrüdür. Bu dövrdə yeniyetmələrdə ego yəni, mənliyini tanıma prosesi yaranır. Yeniyətməlik dövrünün normal xüsusiyyəti olaraq ailədən uzaq qalmalar, dost qruplarına daha yaxın olmalar özünü büruzə verir. Yeniyetməlik dövrünün təlatümlü olması bilavasitə yeniyetmənin həyat fəaliyyətinə təsir göstərir. Bu təsirləri biz onların gündəlik xarakterik xüsusiyyətlərində, aqressivliyin həddən artıq artmasında, dərs müvəffəqiyyətinin azalmasında və s görə bilərik. Bu dövrün özəlliyi ondan ibarətdir ki, valideyn övladının böyüməsindən xəbərsizdir. İlk növbədə övladınız ilə doğru ünsiyyət qurmalısınız. Elə bir ünsiyyət ki, orada tənqid,müqayisə,yersiz məsləhətlər yer almasın. Övladınızı tənqid etməyin, onların maraq aləminə daxil olun və onların dostu olmağa yönəlin, Özünüzü nümunə göstərməyin, digərləri ilə müqayisə etməyin,onların fikirlərinə önəm verin,onları sinir edən məsələlərə toxunmayın,övladınızın sevdiyi nələrsə varsa, xüsusi olaraq onları tənqid edib,pisləməyin, övladınızı olduğu kimi qəbul edin. Yeniyetməlik dövrünə dair özünüz oxuyub məlumatlanın.
  • Q. Müəllimi və ya mən qızıma acıqlananda o, heç nə etmir. Sadəcə, sakitcə baxır. Belə situasiyada reaksiyamız nə olmalıdır?

    Cavab: Uşağın daim nöqsanlarına fokslanıb onu tənqid etməklə siz övladınızda xəcalət, utancaqlıq, özgüvən, əskikliyi və mənliyi zədələmiş olursunuz. Əgər o sizin verdiyiniz təlimatı yerinə yetirmirsə ilk öncə bunun səbəbini aydınlaşdırmaq lazımdır.Çünki hər bir davranışın bir səbəbi var. Misal olaraq: uşaq utana bilər, məktəb tapşırıqları onun üçün qəliz görünə və ya sinif yoldaşları ilə problemi ola bilər. Bu zaman əmr formasında edilən müraciət forması uşaqda emosional stress yarada bilər. Uşaq ilə nece davranılması və müraciət edilməsi onun gələcəkdə özünü necə aparmasına səbəb olan amillərdəndir.Sizə məsləhətimiz, ilk öncə agressiv mühiti sakitləşdirmək və uşaqda stress hissi yaratmamaq üçün müraciət formasını dəyişib, daha sakit ton və təmkin ilə ondan nə istədiyinizi, həmçinin təlimatınızı verin. Pozitiv mühit hər zaman təlimatların doğru qəbul edilməsinə səbəb olur.
  • Q. Mənim qızımın qavrama bacarıqları bir qədər zəifdir. O, hərfləri yadda saxlamaqda çətinlik çəkir. Öyrənməsi üçün ona çoxlu sadə materiallar düzəltmişəm. Məsələn, hər bir hərflə başlayan söz kartları və s. Bütün bunlar yenə də kömək etmir. Lalkin, böyük qızım evdə ucadan nəsə oxuyanda o, çox asanlıqla yadda saxlayır və bacısının oxuduqlarını təkrarlayır. Qızıma daha səmərəli ola biləcək hansısa öyrənmə metodları tövsiyə edə bilərsinizmi?

    Cavab: Əlilliyi olub-olmamasından asılı olmayaraq, hər bir uşağın özünəməxsus öyrənmə tərzi var. Bəzi uşaqlar vizual, bəziləri dinləmə, digərləri isə veriləmn tapşırığı praktiki icra etməklə öyrənirlər. İlk öncə övladınızı müşahidə edib, onun hansı öyrənmə metoduna sahib olduğunu müəyyən etdikdən sonra, həmin metoda uyğun olaraq öyrənməsini təmin edin. Uşaqların öyrənmə çətinliyi və problemin aradan qaldırılması üzrə sayta yer almış Pozitiv Valideynlik və Pozitiv İntizam bölmələrinə baş çəkməyinizi məsləhət görürük.
  • Q. Oğlum 14 yaşındadır, nitqində kəkələmə var amma anadangəlmə deyil. Qorxudan yaranıb. İt hürəndə qorxmuşdu və ondan sonra kəkələməyə başladı. Həyəcan keçirəndə daha da artır. Həkimlər deyir ki, tədricən keçəcək. Bu hal bizi narahat edir. Nə məsləhət verərdiniz?

    Cavab: Kəkələmək danışma pozuqluğudur. Kəkələyən insanlar səsləri, hecaları və ya sözləri təkrarlaya bilər və ya səsləri uzada bilər. Qeyri-adi ifadələr və ya hərəkətlərlə yanaşı blok kimi tanınan normal danışıq axınında da fasilələr ola bilər. Kəkələmənin dərhal müalicəsi yoxdur. Ancaq stres, yorğunluq və ya təzyiq kimi bəzi vəziyyətlər kəkələməni daha da pisləşdirə bilər. Bu vəziyyətləri bacardıqca idarə etməklə insanlar nitq axınlarını inkişaf etdirə bilərlər.Bunu nəzərə alaraq, aşağıdakı tövsiyələr faydalı ola bilər: Valideynlərin kəkələyən uşaqları dəstəkləməsi vacibdir. • diqqətlə dinləmək və uyğun göz təması istifadə etmək • bir uşaq üçün sözləri və ya ifadələri doldurmaqdan çəkinmək • bir uşağın sözünü kəsmək, düzəltmək və ya tənqid etməkdən çəkinmək • kəkələyə diqqət yetirməkdən çəkinmək və “yavaşla” və ya “vaxt ayır” kimi ifadələr istifadə etmək, çünki bu, uşağın özünü daha şüurlu hiss etməsinə səbəb ola bilər. • danışarkən böyüklərin tempini əks etdirə biləcəyi üçün kəkələyən uşaqlara yavaş-yavaş və qəsdən danışmaq • evdəki stresi minimuma endirmək, çünki stres kəkələməni daha da pisləşdirə bilər • bir uşağın təzyiq və ya tələsik hiss etdikləri vəziyyətlərə və başqaları qarşısında danışmalarını tələb edən vəziyyətlərə məruz qalmasının azaldılması • uşağın kəkələməsi nəticəsində məktəbdə zorakılıq baş verirsə müəllimlə danışmaq
  • Q. Sualım qızım haqqında olacaq, hansı ki, bu hal məni çox narahat edir. Qızımın 11 yaşı var və mənsiz yatmağa getmir. Xahiş edir ki, yuxuya gedənə qədər onun yanında qalım. Buna səbəb nədir? Mən qızıma necə kömək ola bilərəm?

    Cavab: Siz ilk öncə qızınızın tək yatağa girə bilməməsi səbəbini araşdırmağınızı məsləhət görərdik. Səbəblər çox ola bilər. Həddən artıq qorxu, sizə bağlı olması,psoxoloji vəziyyət və.s. Qızınızla bağlı mövcud vəziyyəti araşdırdıqdan sonra arzuolunmaz vəzyyəti müxtəlif üsullar və qaydalara riayət etməklə problemi aradan qaldırmaq mümkündür. Həmçinin, uşağı hər gün eyni vaxtda səhər (saat 8:30-dan gec olmayaraq) yuxudan durğuzmağa, axşam isə eyni vaxtda (21:30-dan gec olmayaraq) yatmağa öyrədin. Bizə uşaqlar balaca olanda tez-tez "uşaqdı, nə vaxt istəsə onda da yatar" deyirdilər, ancaq bu, çox səhvdir. Uşağa hörmət yuxudan başlayır. Azyaşlılar və erkən yeniyetməlik dövründə olan uşaqlar gecə ən azı 10 saata yaxın yatmalıdırlar. Daha bir məqam da oyun və düzgün ünsiyyətdir. Əgər qızınız sizsiz yatmaq istəmirsə, demək sizdən, oyundan doymayıb. Oyuncaqlar,dostlar və televizor uşağın ehtiyaclarını ödəyə bilməz. Onun əsas ehtiyacı siz valideynlər və sizinlə keçirmiş olduğu dəyərli vaxtdır.
  • Q. Qızımın 9 yaşı var və hazırda 4-cü sinifdə oxuyur. Lakin, uşaqda dərslərinə maraq görmürəm. Məsələn, mən ondan dərsləri haqqında soruşanda o, müəllimin heç bir tapşırıq vermədiyini söyləyir. Mənim tələblərimə əməl etmir, müəllimin fikrinə əsaslanır. Belə xarakterli uşaqlarda dərsə həvəs yaratmaq üçün nə etmək lazımdır?

    Cavab: Uşağın dərsə maraq göstərməməsinin bir sıra səbəbləri ola bilər. Ola bilsin ki, qızınız məktəbdə ona verilən tapşırıqları mənimsəməkdə çətinlik çəkir. Bu səbəbdən digər uşaqlardan geri qalır və bu yaranmış vəziyyət onda özünəinam hissini zədələyir.Bu hal isə uşağın tədricən dərslərdən uzaqlaşmasına səbəb olur. Bu məsələni araşdırmaqda yalnız sizin diqqətli davranmanız kifayət etməyə bilər. Məktəb psixoloqu və müəllimi ilə görüşərək problemi necə aradan qaldırmağın həlli yollarını tapıb ,uşağa necə davranılması ilə bağlı məlumatları bölüşüb və qarşılıqlı şəkildə planı həyata keçirə bilərsiniz. Çünki, ev tapşırıqlarının düzgün həll edilməsində sinif müəllimlərin böyük rolu var. Müəllimlər dərsləri uşaqlara rahat, aydın şəkildə başa saldıqda onlar ev tapşırıqlarını da rahat həll edirlər: "Nəzərə almaq lazımdır ki, hər valideyn müəllim ola bilməz. Müəllim olaraq dərsi başa sala bilmək tamamilə ayrı bir işdir. "2+9" misalının cavabı çox asandır, amma bunu uşağa başa salmağın mexanizmi çox çətindir. Uşaq bunu qavramalı, onun təfəkkürü buna hazır olmalıdır. Müəllim bunu uşağa elə başa salmalıdır ki, uşaq evdə o misalı həll edə bilsin. Tövsiyə: Uşaqlarda düzgün yanaşma yollarından biri də motivasiya, izləmə və təqdirdir. Dərslərinə hazırlaşan uşağı stressə salmadan öyrənməyi əyləncəli hala gətirməyinizi məsləhət görürük. Uşaq ev tapşırıqlarını edərkən fasilələr olmalıdır. Fasilə müddətində onun fikri ev tapşırığından yayındırılmalı, onunla məktəbdə gördükləri işlər və s. barədə söhbət edilməlidir. Bununla həm də uşağın dinləmə qabiliyyəti inkişaf etdirilir.
Əlaqə

Sualınızı qeyd edin

    0

    İşçi

    0

    Layihələr

    0

    Mərkəzlər

    0

    Tədbirlər